Информация за завеждане на претенции по медицинска застраховка Закрила


07 Яну 2022

Уважаеми клиенти,

За Ваше улеснение и с цел бързо и удобно обработване на Вашите претенции по медицинска застраховка Закрила, бихме искали да припомним каналите, по които можете да заведете Вашата щета:

  • Чрез портала Моето Здравно Досие 
    Моето здравно досие е онлайн платформа, в която бързо и лесно ще заведете Вашата претенция, след което ще имате възможност да проследите нейния статус. Тя Ви дава възможност да запишете час за лекар, както и да запазите своите документи, през Вашето смарт устройство. Вижте повече информация за портала.
  • Да ни изпратите документите по куриер или поща
    На адрес: гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 68, Дженерали Застраховане АД, отдел Възстановяване на разходи медицинско застраховане.
  • Лично да подадете своите документи:
    На адрес: София, бул. Княз Ал. Дондуков № 68, Дженерали Застраховане АД – Офис за приемане на Искане за плащане на застрахователни обезщетения по застраховки Злополука и  Медицинска застраховка.
  • В офис на Дженерали Застраховане, в който се приемат документи по медицински претенции. Вижте пълния списък на офисите в страната.

Ние, от Дженерали Застраховане, се стремим постоянно да подобряваме услугите си и да отговаряме на нуждите на всеки един клиент.

Бихме искали да Ви информираме, че, считано от 10.01.2022 г., преустановяваме завеждането на претенции по медицинска застраховка „Закрила“ по електронна поща, с цел оптимизация на тяхната обработка.

За да подадете претенцията си онлайн, може да използвате портала Моето Здравно Досие.

Благодарим Ви, че сте наш клиент!

GENERALI
Партньор за цял живот